Obchodní podmínky

I. ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Prodávající: Bc. Kateřina Holubová
Sídlo: Máchova 721, 407 21 , Česká Kamenice
E-mail: seowithkaterina@gmail.com
IČO: 17241723, neplátce DPH, fyzická osoba zapsaná do Živnostenského rejstříku v Děčíně dne 14. 6. 2022. Dále jen „prodávající“.
Tyto obchodní podmínky se řídí platnými právními předpisy, zejména zákon č.
89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je
kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
II. Pojmy

  1. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webu seowithkaterina.cz uzavře se mnou jakožto prodávajícím kupní smlouvu, nákupem některé ze služeb.
  2. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Jedná se o kupní smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tzn. je uzavřena, aniž by se prodávající a kupující museli osobně setkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
  3. PRODUKT – Online kurz, webinář, e-book a jiný produkt s digitálním obsahem, který je předmětem Smlouvy uzavírané přes Webové rozhraní. Produkt může být buď úplatný (kdy Cena představuje moji odměnu za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (kdy namísto Ceny mi poskytujete své osobní údaje). 
  4. OBJEDNÁVKA – Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje Váš návrh na uzavření Smlouvy. 
  5. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi kupujícím a prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a případech, kdy je kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

II. ODPOVĚDNOST

Jako Uživatel berete na vědomí, že digitální obsah Produktů užíváte na vlastní riziko a že závisí pouze na Vás, jakým způsobem informace využijete a jakých výsledků dosáhnete. Jako Poskytovatel neodpovídám za Vaše výsledky, které v souvislosti s užíváním Produktu zaznamenáte, ani nenesu odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Digitální obsah Produktů nenahrazuje zdravotní péči.  

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující objednává služby zasláním objednávky přes webový formulář uvedený na webu seowithkaterina.cz, případně přes e-mail. Na webu seowithkaterina.cz, je uveden podrobný popis nabízených služeb včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co kupujícímu mohou přinést a v jakém formátu jsou poskytovány, případně, zda jsou pro jejich efektivní používání a absolvování nutné ještě nějaké další podmínky. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako prodávající nemám povinnost uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
  2. Objednání produktů – Objednání produktů probíhá přes e-mail, ve kterém jako kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, adresu, email, u podnikatelů IČ, DIČ a definujete vybranou službu. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správné, úplné a pravdivé údaje. Údaje uvedené kupujícím při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné, pravdivé a aktuální, přičemž prodávající není povinen správnost, pravdivost ani aktuálnost údajů jakkoli kontrolovat či ověřovat. Nebo objednání produktů probíhá odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu (název, kdy a na jak dlouho Vám bude zpřístupněn, co je jeho součástí apod.) a jeho celkovou Cenu.  
  3. O obdržení objednávky je kupující informován mailem zaslaným na elektronickou adresu, kterou kupující zadal v objednávce. Do okamžiku, než je kupujícímu doručeno potvrzení o přijetí objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na elektronickou adresu kupujícího, uvedenou v objednávce, je kupní smlouva uzavřena. Při pochybnostech může dojít k ověření pravosti objednávky prostřednictvím zaslání mailu na elektronickou adresu kupujícího, uvedenou v objednávce. Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a její plnění není realizováno.
  4. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji objednávka kupujícího, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouva je archivována v elektronické podobě, není přístupná.

IV. Cena produktů a platba

  1. Cena produktů – V e-mailu s finální cenovou nabídkou je vždy uvedena i aktuálně platná cena jednotlivých produktů a na webu jsou u online produktů uvedeny aktuální ceny. Cena je platná po dobu uvedenou v nabídce. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek akční cena platí. Vzhledem k charakteru produktů nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jeho dodáním. Kalkulovaná cena uvedená v nabídce je cenou konečnou.
  2. Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu v nabídce zaslané e-mailem, nebo na webu. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání kupní smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
  3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkty dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny.
  4. Způsob platby

    a) Bezhotovostně bankovním převodem na můj účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.

    b) online platebními kartami VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard

    Platební metoda uvedená pod písmenem b) (online platební karta) je napojená na platební bránu:

    I. společnosti Stripe Technology Europe, Limited is an Irish limited company. Registered number: 0599050. Registered office: 25/28 North Wall Quay, Dublin 1, D01H104. Https://stripe.com. Tato společnost poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a rychlých online převodů


    Případné další způsoby platby mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých.

  5. Záloha – Záloha představuje obvykle 50 % celkové částky služby nebo produktu, konkrétní částka je vždy uvedena na zálohové faktuře zaslané na e-mail kupujícího. Záloha je nevratná.
  6. Splatnost kupní ceny – V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, ve faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet.
  7. O přijetí platby vám přijde oznámení o přijaté platbě, který obdržíte do 3 pracovních dnů od přijetí platby.
  8. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
  9. Neproplacené faktury – Při neproplacení faktury ani po druhé výzvě k uhrazení faktury po splatnosti bude web navrácen do původního stavu, ve kterém byl při proplacení zálohy.

V. Dodací podmínky

  1. Způsob dodání – Při koupi služby vám bude služba poskytnuta po uhrazení její částky na základě osobní domluvy prostřednictvím vzájemné e-mailové komunikace.
  2. Konzultace a zakoupené služby budou poskytnuty ve v domluveném termínu pomocí e-mailové korespondence.
  3. Dodání produktu nebo služby může zpozdit nemoc prodávajícího, náhlá nešťastná událost v osobním životě prodávajícího nebo rozbitá technika prodávajícího. Takové zpoždění není kupujícímu nijak finančně kompenzováno.
  4. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).

VI. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv

  1. Digitální obsah zasíláme pouze vám, jako kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti,
    abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .doc a pdf.
  2. Produkty jsou vytvořeny s využitím mých znalostí a zkušeností. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe.
    Proto nemohu odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů sami dosáhnete.
  3. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.

VII. Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Ze zákona může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem zpravidla odstoupit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě od uzavření kupní smlouvy.
  2. Odstoupení od kupní smlouvy se netýká poskytování služeb (například konzultací a vylepšení webu) od okamžiku jejich splnění, jejich objednáním a uhrazením dáváte výslovný souhlas k jejich splnění. Tím pozbýváte nároku na možnost odstoupení od smlouvy.
  3. Jako kupující můžete od kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo kupní smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VIII. VOP). Jako prodávající jsem oprávněna od kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení vašich povinností z kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem. Pokud by
    ze strany kupujícího nedošlo k úhradě kupní ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě odstoupení od smlouvy jsem oprávněna vám okamžitě zrušit přístup do členské sekce.
  4. V případě neposkytnutí potřebných informací k plnění služeb kupujícím jsem taktéž oprávněna odstoupit od kupní smlouvy.
  5. Je-li Vám společně s produktem poskytnut dárek, bonus, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů,
    pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni mi poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě kupní ceny.

VIII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

  1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
  2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
  3. Jako prodávající vám odpovídám za to, že produkt při převzetí nemá vady. Jste-li spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí.
    Jste-li spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí produktu. Toto se netýká služeb (popsány v VIII. 8.).
  4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady nebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo od kupní smlouvy
    odstoupit. V případě, že neodstoupíte od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopna vám nový produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže. Vzhledem k charakteru produktu
    přichází v úvahu jako vada nedostupnost části obsahu, popřípadě chybějící nebo nečitelná část.
  5. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu.
  6. Prodávající se nezavazuje kupujícímu uchovávat zálohu webu a přístupy do administrace webu. Pokud kupující o web nebo přístupové údaje k němu přijde, nemůže po prodávajícím dožadovat bezplatnou nápravu nebo vrácení peněz.
  7. Pokud vám nebyl produkt či plnění služeb dodány v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Pokud ani tam produkt, odkaz či přístupové údaje nenaleznete,
    uplatněte reklamaci dle následujícího odstavce.
  8. Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit mailem na elektronickou adresu seowithkaterina@gmail.com. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení, jste-li spotřebitel.
  9. V případě poskytování služeb je dodací lhůta závislá na následné komunikaci a dohodě na vhodném termínu s kupujícím. V případě konzultací se má za vyřízení objednávky proběhlá konzultace v plné
    časové míře. V případě ostatních služeb se má vzato, že byla služba vyřízena a předána v podobě akceptace kupujícím, typicky e-mailem potvrzujícím splnění úkonu.
  10. Prodávající zveřejňuje na webu pouze reference od svých klientů, které mu byly zaslány na jeho kontaktní e-mailovou adresu. Klienti při zaslání reference udělují svolení s umístěním reference na web. Prodávající může pravost referencí doložit těmito e-maily od svých klientů a zároveň může ověřit identitu klienta fakturou vystavenou na jeho údaje.

IX. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

  1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě, prosím, na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.
  2. Dozor nad dodržováním mých povinností vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad v Děčíně a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů). 
  3. Případný spor mezi mnou jako Poskytovatel a Vámi jako Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud jste Spotřebitel a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi námi spor, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Tyto OP jsou zveřejněny na Webu a je na ně přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře přes Webové rozhraní stvrzujete, že Vám je obsah OP znám a že s ním souhlasíte. Tyto OP ve formátu pdf či obdobném Vám rovněž zašlu v příloze e-mailu potvrzujícího Vaši Objednávku. 
  2. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. 
  3. Smluvní vztah mezi mnou jako Poskytovatelem a Vámi jako Uživatelem se řídí těmito právními předpisy: OZ a jste-li Spotřebitel, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 
  4. Jako Poskytovatel dodržuji kodexy chování vyplývající pro mě z odvětví mého podnikání, které jsou dostupné www.seowithkaterina.cz
  5. Zásady zpracování osobních údajů naleznete v Informacích o zpracování osobních údajů, které jsou zveřejněny na Webu a na které je přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům. 
  6. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP. 
  7. Tyto OP jsem oprávněna jednostranně měnit. Pro Vás jako Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Vaší Objednávky.
  8. Tyto OP jsou účinné od 1. 1. 2023
Přejít nahoru